שלומי, טל
בנובמבר 2009 יצאה ליפן משלחת ישראלית ובה שני החתומים על מאמר זה. השניים שמו להם למטרה ללמוד את פוטנציאל השיווק בשוק היפני של תמר 'מג'הול' עסיס (ראה פרסום בגיליון קודם) ושל רימונים, וזאת בעקבות הצפי הגדול ביבולים של שני מוצרים אלה והתחרות הגוברת בשוקי הייצוא. לישראל זני רימון חדשים, ייחודיים, שיכולים לתת מענה לטעם המעודן של היפנים.
שלומי, טל
בנובמבר 2009 יצאה ליפן משלחת ישראלית ובה שני החתומים על מאמר זה. השניים שמו להם למטרה ללמוד את פוטנציאל השיווק בשוק היפני של תמר 'מג'הול' עסיס (ראה פרסום בגיליון קודם) ושל רימונים, וזאת בעקבות הצפי הגדול ביבולים של שני מוצרים אלה והתחרות הגוברת בשוקי הייצוא. לישראל זני רימון חדשים, ייחודיים, שיכולים לתת מענה לטעם המעודן של היפנים.